friday fuckup

jag vill inte leva mer, jag orkar inte andas. allt gör så jävla ont.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet precis hur du känner. Verkligen. Och med ärren; det går alltid att dölja dom på något sätt. Ex: ha mörkare strumpbyxor på sommaren, ha shorts när man badar, ha höga bikinitrosor om ärren är på magen, ha tunnare långärmade tröjor om ärren är på armarna. Eller så försöker man skita i att dom finns där och klä sig som vanligt. Vet att det är cp-svårt, men kan kan ju alltid öva. Jag håller just nu på att öva (har massa långa, synliga ärr på mina lår, och några mindre på anklarna) genom att inte bada med shorts när jag väl badar. Folk får väl glo då, typ haha.

2014-01-18 @ 08:25:00
URL: http://cheaapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: